Menu
Your Cart

בלוג ערוץ התיקונים פיד RSS

04 פבר׳ בחירת המק המושלם עבור אולפן המוזיקה שלך
Sheynin Stanislav Sefi 0 165
כותרת: "בחירת ה-Mac המושלם עבור אולפן המוזיקה שלך: מדריך מקיף"מבוא:הקמת אולפן מוזיקה מקצועי מצריכה התייחסות מדוקדקת של גורמים שונים, ואחת ההחלטות המכריעות היא בחירת מחשב Mac המתאים כדי להניע את המאמצים היצירתיים שלך. במאמר זה, נחקור את האפשרויות הזמינות ונמליץ על האיימק הטוב ביותר עבור אולפן המוזיקה שלך בהתבסס על הצרכים וההעדפות הספציפיות שלך.MacBo..
26 אפר׳ מחשבים ניידים הפכו לחלק מהותי בחיי היומיום שלנו
Admin Site 0 768
מחשבים ניידים הפכו לחלק מהותי בחיי היומיום שלנו. מעבודה ועד בידור, אנו מסתמכים על המחשבים הניידים שלנו למגוון משימות. עם זאת, בדיוק כמו כל מכשיר אלקטרוני אחר, מחשבים ניידים נוטים להישחק ולהיקרע. עם הזמן, הם יכולים לפתח בעיות חומרה ותוכנה הדורשות תיקון. בפוסט זה בבלוג, נדון בחשיבות של תיקון מחשב נייד וכיצד לעשות זאת.מדוע תיקון מחשב נייד חשובתיקון מח..
17 פבר׳ הבדלים בין MacBook Pro ל MacBook Air
Admin Site 0 3217
ישנם מספר הבדלים בין-MacBook Pro לMacBook Air: עיצוב: ה-MacBook Air דק וקל יותר מה-MacBook Pro, מה שהופך אותו לנייד יותר. ה-MacBook Pro נחשב בדרך כלל לבעל עיצוב מקצועי יותר, עם מסך גדול יותר ומבנה כבד יותר. ביצועים: ה-MacBook Pro בדרך כלל חזק יותר מה-MacBook Air, עם מעבדים מהירים יותר וכרטיסים גרפיים טובים יותר. זה הופך אותו לבחירה טובה יותר עבור מ..
02 ינו׳ תקלות נפוצות במחשבי מקבוק ומתי צריך לפנות לטכנאי
Admin Site 0 1739
מחשבי מקבוק ידועים באיכות ובאמינות שלהם, ולכן זו לא הפתעה שבערך 100 מיליון משתמשים ברחבי העולם בוחרים ב-  macbook . משתמשי מחשבי אפל יהיה נאמנים למוצר ולא ימהרו להחליף למחשב חדש, אבל לפעמים ישנן תקלות נפוצות במחשבי מקבוק שכדאי להכיר ולדעת מתי ואיך לתקן לבד, ומתי כדאי לפנות לטכנאי מקבוק.סוגי תקלות ב- macbookבין אם יש לכם מקבוק כבר שנים או שאתם משתמש..
30 דצמ׳ צריכים תיקון למק? איך תדעו שהגעתם למעבדה הנכונה
Admin Site 0 937
כשזה מגיע למחשבי מק, מומלץ תמיד ללכת למומחים. מחשבי המק בנויים בצורה שונה ממחשבי ווינדוס (הן ברמת התוכנה והן ברמת החומרה), ולכן תיקון תקלות במחשבי מק דורש ידע ומומחיות.  בארץ יש הרבה מאוד מעבדות מחשבים, אבל רק לחלק קטן מהן יש את היכולת לטפל באופן יעיל במחשבים של אפל. אמנם מחשבי מק עולים בפופולריות שלהם, אבל הם עדיין תופסים נתח קטן משוק המחשבים בארץ..
21 דצמ׳ מחשבי מק ידועים באיכות הגבוהה שלהם
Admin Site 0 813
מחשבי מק ידועים באיכות הגבוהה שלהם, בעיצוב המיוחד, ובעמידות רבת השנים שלהם. בניגוד לשוק מחשבי ווינדוס, בו רוב הצרכנים נוטים לקנות מחשב חדש כול שנתיים – שלוש, משתמשי מק עובדים ונהנים מהמחשבים שלהן לאורך שנים ארוכות. כמובן שבמצב כזה יהיה מדי פעם צורך לתקן או לשדרג חלקים במחשב. בגלל העיצוב והבנייה הייחודיים של מחשבים אלו ההמלצה הגורפת היא ללכת למעבדה ..
04 דצמ׳ תיקון מחשבים ניידים בערוץ התיקונים
Admin Site 0 883
אין דבר יותר מתסכל ממחשב נייד שלא עובד כמו שצריך. כולנו מסתמכים על המחשבים הניידים שלנו לעבודה או לשימוש אישי, ולכן תקלה במחשב הנייד יכולה לגרום לירידה בהספק העבודה או סתם לאי נוחות. כשמסתכלים על תקלות במחשבים ניידים, אפשר לזהות מספר בעיות נפוצות. לכן, כשמדובר בתיקון מחשבים ניידים, חשוב לזהות האם זו בעיה שתוכלו לפתור בעצמכם, או שהגיע הזמן לקחת את ה..
29 נוב׳ מחשבי מקבוק - למה חשוב לבחור בטכנאי מומחה
Admin Site 0 804
לאילו מאיתנו שעובדים עם מחשבי מקבוק לא תמיד קל למצוא טכנאי אמין כשמתעוררת תקלה במחשב. כל מי שעובד על מקבוק אוהב ומעריך את יכולות המחשב, ואכן, משתמשי מקבוק נוטים להיות נאמנים מאוד למחשבים שלהם, ולהחזיק בהם לאורך שנים רבות (מה שבאופן טבעי גם מגדיל את הסיכוי לתקלות, למרות האמינות של מוצרים אלו). כולנו חווינו את התסכול שבחיפוש מעבדה שתתקן תקלה, כיוון ..
26 נוב׳ תקלות נפוצות במחשבים ניידים של אפל
Admin Site 0 872
אפילו ציוד אמין מאוד כמו מקבוק פרו או אייר של ״אפל״ יכול להתקלקל. התקלות בדרך כלל קורות בעקבות עבודה לא זהירה במחשב ובלאי. מחשב בקלות יכול ליפול – ולקבל נזק פיזי מהמכה. כמו כן, נוזל יכול לחדור לתוך המחשב, ועוד.כעת אנו נפרט את מספר התקלות הנפוצות ביותר.1.מים חדרו לתוך המחשב הנייד.זוהי התקלה הכי נפוצה. המים בעצמם לא מהווים שום בעיה, אלא, המפגש שלהם ע..
23 נוב׳ מעל 10 שנות ניסיון!
Admin Site 0 907
מומחיות מלאי חלקים זמין ומחירים ללא תחרות לפרטים נוספים והצעות מחיר צרו קשרטלפון: 03-6763366טלפון נייד ליצרת קשר בווטסאפ: 0503085742כתובתינו: כצנלסון 124 גבעתייםנשמח לראותכם צוות הערוץלדף הבית..
20 נוב׳ המחשבים הניידים של אפל
israeli yossi 0 1023
תיקון מקבוק  -  המחשבים הניידים של אפל ידועים בעיצוב ובאיכות שלהם, וכמובן גם במחירים הגבוהים המתלווים לכך. כתוצאה מכך, משתמשי מק רבים יעדיפו להביא את המקבוק לתיקון מאשר לקנות מחשב חדש. רכיבים רבים במחשבי מקבוק זהים לרכיבים שיש במחשבים אחרים, והתיקון או ההחלפה שלהם הם יחסית פשוטים ובעלות נמוכה. יחד עם זאת, מחשבי מקבוק מכילים גם רכיבים ועיצובים ייחו..
מציג 1 עד 11 מתוך 11 (1 עמודים)